ΠΟΙΗΣΗ 2 | «ΠΟΙΗΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ». ΣΕΙΡΑ: ΟΜΟΙΟΚΑΤΑΛΗΚΤΑ ΔΙΣΤΙΧΑ

Τα «Ποιητικά Ημερολόγια» είναι ολιγόστιχα ποιήματα που γράφουν τα παιδιά κάθε μέρα στη διάρκεια του αναγκαστικού τους «εγκλεισμού» (από 11 Μαρτίου 2020 κ.ε.) στο σπίτι τους εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. Έχουν τη μορφή αυτοβιογραφικής καταγραφής της συναισθηματικής τους κατάστασης.
Στη σειρά Ομοιοκατάληκτα δίστιχα των «Ποιητικών Ημερολογίων» περιλαμβάνονται δίστιχα με χιουμοριστική και «ειρωνική» διάθεση. Στον πρώτο στίχο περιγράφεται μια βιωμένη κατάσταση και στο δεύτερο η αστεία ή ειρωνική εξέλιξη.

Έλενα Κορινιώτη. Άνθη αχλαδιάς. 9/4/2020, ώρα 17:25  



Νάνσυ Τζιόλη

Δευτέρα 30 Μαρτίου
Νομίζω ότι θα κλάψω απ ’την χαρά μου
το αγαπημένο μου ρυζόγαλο έφτιαξε η μαμά μου

Τρίτη 31 Μαρτίου
Μας βάζουν μαθήματα μέχρι και στην γυμναστική
αυτό σίγουρα δεν έχει λογική

Τετάρτη 1 Απριλίου
Με το στεφάνι μου έκανα γυμναστική,
Όταν κατά λάθος το πέταξα έξω στην αυλή

Πέμπτη 2 Απριλίου
Στο σχολείο μας έβαλαν πολλά μαθήματα πάλι
τα έχω κάνει όλα ένα χάλι!

Παρασκευή 3 Απριλίου
Πρώτη φορά είναι που θα το ξεστομίσω
Στο σχολείο θέλω πίσω να γυρίσω!

Σάββατο 4 Απριλίου
Με τόση καραντίνα
με πιάνει όλη μέρα πείνα

Κυριακή 5 Απριλίου
Πρέπει στο βαφτιστήρι μου να πάρω και λαμπάδα
Το είχα ξεχάσει πάνω στην αφηρημάδα!



Μαλαματή Καμπούρη

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Σήμερα έφαγα σαν βόδι
γιατί είμαι πολύ μόνη

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Το πάπλωμα ήταν βαρύ
γιατί άργησε να κοιμηθεί

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Όλη την ώρα μετρώ
μήπως και καταφέρω να ξεχαστώ

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Χορεύοντας στον καθρέφτη
μήπως κάνω και καμιά σκέψη

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020
Όλη μέρα μεσ΄ στο σπίτι
θέλω πάλι καταΐφι

Σάββατο 4 Απριλίου 2020
Είχα στο χέρι το ντέφι
και έπαιζα με κέφι

Κυριακή 5 Απριλίου 2020
Την Κυριακή πάλι σπίτι
Αχ! και νάξερες πόσο μου λείπεις  


Πάμελα Πετάλι

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Δουλειές έχω πολλές
και αγχώνομαι για αυτές

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020
Έχω ξυπνήσει απ’ τίς εννιά
είμαι έτοιμη να πάρω φωτιά

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Το μυαλό μου συμμαζεύω
όσο στο κινητό χαζεύω

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Δεν αντέχω άλλο κλεισμένη
νιώθω σαν φυλακισμένη

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Κάνω υπομονή
μπας και ο ήλιος φανεί

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Ακούω μουσική
και χαλαρώνει το κορμί

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020
Όλη μέρα έχω κάτι να κάνω
που πλέον δεν απολαμβάνω

  
Έλενα Κορινιώτη

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Γυρνώ από ‘δω, γυρνώ από ‘κει
και στο ψυγείο καταλήγω, δίχως αφορμή

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020
Τους κινέζους θα τους πνίξω
τα κιλά μου τώρα πως θα ρίξω

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Όλο αυτό που γίνεται πως θα το ξεπεράσω
έτσι μου ‘ρχεται και θέλω να ξεράσω

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Το παράθυρο μου κοιτώ
απ ‘το βάσανο αυτό ελπίζοντας να βγω

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Έχουμε γίνει σαν βυτία
όλη την μέρα τριγυρνάνε στα ψυγεία

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Αυτό μας έλειπε τώρα
να κάνουμε βιντεοκλήσεις όλη την ώρα

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020
Ο υπολογιστής μου τα ‘χει παίξει

γιατί ασκήσεις λύνω από της έξι


Ιωάννα Μανάκου

Σάββατο 4 Απριλίου 2020
Παρέα με το αντισηπτικό,
κατέληξα να κάνω και εγώ

Κυριακή 5 Απριλίου  2020
Όλη μέρα βρέχει
δεν αντέχω τα ‘χω παίξει

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Και σαν έρθει το βραδάκι
τους τρελαίνω με το δοξαράκι                 

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Τα λουκάνικα στη θράκα,
    μου άνοιξαν μεγάλη πλάκα           
                     
Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Όλη μέρα στην νταλίκα
με έπιασε μια νύστα

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020
Χωρίς το κινητό
τι μαρτύριο είναι αυτό


Χριστίνα Λιόλιου

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Τελείωσα το αντισηπτικό
  και φοβάμαι τον κορονοϊό

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020
 Έχω στο μυαλό μου πολλά
έτσι μου είπε η μαμά

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020  
 Καίγεται το μαλλί
 κοίτα την ισχιωτική

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Μαθήματα έχω πολλά
δεν σταματάνε βρε παιδιά

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Μηνύματα στέλνω πολλά
για να πάω στην γιαγιά

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Κιλά θα βάλω πολλά
γιατί με ταΐζει η μάμα

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020
Κουράζομαι πολύ
δεν έχω αντοχή
  


Θεοδώρα Λαζάρου

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Διάβασα πολύ
και μου πόνεσε το αφτί

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Δεν απάντησα στο μήνυμά του
Αχ! θα βρω τον μπελά μου

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Λένε πως θα ρίξει χιόνι
γι΄αυτό το πόδι μου κρυώνει

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Χάθηκα πάλι μες τη φαντασία μου
και με μάλωσε η κυρία μου
               
Παρασκευή 3 Απριλίου 2020
Έπαιξα με τα όνειρα μου
αλλά με ξύπνησε η μαμά μου
  
Σάββατο 4 Απριλίου 2020
Αχ! Αυτός ο βροχερός καιρός
είναι σαν γελωτοποιός

Κυριακή 5 Απριλίου 2020
Έβαψα μπλε το μαλλί
με χτύπησε η καραντίνα εκεί

 


Ανθή Κατσαμάγκα

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Δεν έχω χρόνο να διαβάσω
Ας κοιμηθώ λίγο παραπάνω

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020
Βγήκα μια βόλτα στην εξοχή
μόνο για να με κυνηγήσει ένα σκυλί

Δευτέρα 30 Μαρτίου
Γυμνάζω τον εγκέφαλο
και αφήνω τον τετρακέφαλο

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Η μουσική είναι δυνατά
δεν ακούω να μου φωνάζει η μαμά

Τετάρτη 1 Απριλίου
Ο Απρίλης με τον έρωτα χορεύουν και γελούν
Και εγω μέσα διαβάζω για τον Κουν

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Αχ να τελειώσει η καραντίνα
Να κάθομαι σπίτι με χαρά

Παρασκευή 3 Απριλίου
Ένα μπέρδεμα είναι τα αρχαία
Αχ στο σταρ έχει ταινία


Ελένη Τόκα

Τρίτη 31 Μαρτίου
Θα σκάσω από το φαγητό
αλλά θέλω κι άλλο παγωτό

Τετάρτη 1 Απριλίου
Στο σχολείο δε γυρνώ
και ας κολλήσω κορονοϊό

Πέμπτη 2 Απριλίου
Με πνίγει η μοναξιά
μα περισσότερο τα μαθηματικά
  

Δήμητρα Γιάντσιου

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Μια βόλτα μέχρι το χολ,
Φτάνει για να βάλω στα χέρια μου ντετόλ

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020
Εεεοοό ελπίζουμε
να μην πεθάνουμε από τον κορονοϊό

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Ωχ, τα μαθήματα έχουν αρχίσει
Ωχ, ο κοροναϊός δεν έχει σταματήσει

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Που να εξηγώ αυτό που ζω...
σώστε με από τον κορονοϊό

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Φούσκωσα από το φαγητό,
και έμεινα αχτένιστη στο χωριό

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Μου έλειψαν οι φίλες μου
και όλο το χωριό!

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020
Αυτό μας έλειπε,
Να κοπούν κομμωτήρια, έξοδοι και συναυλίες!


Σταυρίνα Βάια

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Αχ, αυτή η καραντίνα.
Βρε τι με νοιάζει είναι φίνα

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Στο Skype μίλησα πολύ
έχουν θέμα οι κοιλιακοί


Ευαγγελία Παπαναστασίου

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Μου λείπει το σχολείο,
θα καταντήσω στο τρελοκομείο

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020
Έχω άγχος πολύ τον τελευταίο καιρό,
γι’ αυτό δεν μπορώ να κοιμηθώ

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Η χαρά μου είναι τόσο μεγάλη
όσο η αγκαλιά της άλλης

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Νευριάζω συνεχώς
με αυτά που κάνει αυτός

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Άγχος πολύ ρε παιδιά
με αυτά τα μαθηματικά

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020
Πάνω στου Κύκκου τα βουνά
μαραζώνει η καρδιά



Μαρία Τσιανάκα

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Έχω ένα πόνο στην καρδιά
μα οι γιατροί είναι κλειστά

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020
Η μάνα μου θέλει να με παχύνει
και μου δίνει όλο ταχίνι

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Δευτέρα σήμερα πρωί
θα πάει βόλτα το σκυλί

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Θέλω να φάω μουσακά
αλλά είμαι σε δίαιτα βαριά

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Μου λείπει η Ελένη
και τρώω όλο μέλι

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Αν και φοβάμαι μην παχύνω
όλα τα τρώω και τα πίνω



Βαγγελίτσα Τσιμήτρη

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Άγχος μ΄ έπιασε και πάλι
Είμαι μεσ΄ στο μαύρο χάλι

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020
Αχ! σχολείο σ΄ αγαπώ
και γι΄ αυτό μελαγχολώ

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Ανακούφιση με πιάνει
και γι΄ πιάνω ένα τηγάνι

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Αχ τι τέλειο το τσάι
λες και βλέπω ένα μπονσάι

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Μελαγχολία μου γλυκιά
είσαι σαν τα ζαχαρωτά

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Νιώθω ενέργεια εγώ

μπας και είναι από το παγωτό;


Διονυσία Φωτιάδου

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Δεν έχω άλλο πυρετό
μου έφυγε η φοβία για τον κορονοϊό

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Μεσ΄ στο σπίτι έχω πάθει κρίση
δεν αντέχω άλλο έχω φρίξει

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Έρωτας με χτύπησε
και δεν ξέρω τι έφταιξε

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Τελείωσε το τεμπέλιασμα
άρχισε το διάβασμα



Πασχαλίνα Γιαννάκη

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Να πάλι αυτή η μελαγχολία
δεν με αφήνει πια σε ησυχία

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Τα κορίτσια έχουνε ψαλίδα
 και η κομμώτρια σε καραντίνα

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Είναι από θλίψη ή από δάκρυ
 το ενοχλητικό αυτό σπυράκι;

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020
Όλο σπίτι που κυκλοφορώ
έχω στο κεφάλι βουητό


Κατερίνα Παπαναστασίου

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Τραγούδια ακούω στο τέρμα
δεν ακούω πλέον κανένα

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Πονοκέφαλο έχω όλη μέρα
σαν να με χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Διαβάζω από το πρωί
και τρέχω σαν την τρελή



Καλλιόπη Τσιανάκα

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020
Μας κόψανε την εκκλησία
που νά βρω ηρεμία

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Θα το ‘θελα πολύ
αχ και ν΄ άνοιγε ο «Τζη»

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Θέλω να κουρέψω το μαλλί
αχ και να ‘ταν η θεία μου ανοιχτή

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Αχ και να ερχόταν η Θεοδώρα
για να περνούσε η ώρα

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Θα ξεπεράσω τα προβλήματα μου
γιατί έχω τη μαμά μου


Ιωάννα Ντόντη

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Κάθομαι και τραγουδώ στο κινητό
αλλά δεν μπορώ

Κυριακή 29 Μαρτίου  2020
Μένουμε σπίτι αδιάθετα
κι έξω βρέχει αδιάκοπα

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Αύριο λήγει ο μήνας
κι εμείς χάνουμε τη ζωή μας           
                     
Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Σήμερα Πρωταπριλιά
θα κάνουμε καμιά σκανταλιά;

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Σήμερα θα κάνουμε κλήση
ανυπομονώ να κλείσει

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020
Κάθε μέρα κλήση
μας έχουν βασανίσει



Αναστασία Παπαναστασίου

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Σαν μου είπε αυτά τα νέα
έτρεξα να βρω παρέα

Δευτέρα 3ο Μαρτίου 2020
Αχ βρε κορονοϊέ
μας πάχυνες βρε

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Σαν μου είπε πως θα τρέξει
του είπα να μην πάει γιατί θα βρέξει

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Μου λείπει το σχολείο
μαζί και το κυλικείο



Ηλιάνα Τζιάφα

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
Μακάρι να άνοιγε η πόρτα
Και να έμπαινε μέσα η κότα

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
Μακάρι να άνοιγε το σχολείο
Και θα κοιμόμουνα πάνω στο θρανίο








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΛΕΤΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΜΠΑΡΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΚΟΚΟ | COLOR PALLETES INSPIRED BY BAROQUE AND ROCOCO ART | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 4 \ DESIGN \ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 37 | MULTIMODAL TEXTS 37