Βιωματικό εργαστήριο δραματοποιημένης αφήγησης, κιναισθητικής και ρυθμού σε γονείς

Την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019 στη Βιβλιοθήκη του Δημοτικού Σχολείου Βροντούς Πιερίας πραγματοποιήθηκε τρίωρο βιωματικό εργαστήριο δραματοποιημένης αφήγησης, κιναισθητικής και ρυθμού σε δέκα περίπου γονείς της Β΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Πλαταμώνα μετά από πρωτοβουλία της δασκάλας της τάξης Μαρίας Κουκομήτρου. Το βιωματικό εργαστήριο οργανώθηκε από το «Εργαστήριο Πολυτροπικών Δραστηριοτήτων» με εμψυχωτές τον Νικόλαο Γραίκο και μαθήτριες του «Εργαστηρίου». Περιλάμβανε τρία μέρη. (α) Ασκήσεις διαφραγματικής αναπνοής και κιναισθητικής. (β) Ασκήσεις και δραστηριότητες ρυθμού, χορού και κίνησης. (γ) Αφηγηματικές τεχνικές και ασκήσεις άρθρωσης και φωνολογικής επίγνωσης. Το βιωματικό εργαστήριο πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Δ/ντή του Δημοτικού Σχολείου Βροντούς κ. Δημήτρη Κορινιώτη και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου

Γονείς παιδιών της Β΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Πλαταμώνα, η δασκάλα της τάξης. Κ. Μαρία Κουκομήτρου, μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Βροντούς, ο Δ/ντής του Δημοτικού Σχολείου Βροντούς κ. Δημήτρης Κορινιώτης και ο υπεύθυνος του "Εργαστηρίου Πολυτροπικών Δραστηριοτήτων" του ΟΡ.Φ.Ε.Ο." στο Δημοτικό Σχολείο Βροντούς. 21/11/2020

   

Στιγμιότυπο από το βιωματικό εργαστήριο. 21/11/2020 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΛΕΤΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΜΠΑΡΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΚΟΚΟ | COLOR PALLETES INSPIRED BY BAROQUE AND ROCOCO ART | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 4 \ DESIGN \ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 37 | MULTIMODAL TEXTS 37