PERFORMANCES: ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ 17



Στη σειρά των «ηχογραφημένων αφηγήσεων και μονολόγων» τα μέλη του «Εργαστηρίου» (τμήματος Κατερίνης) αφηγούνται το ποίημα «Αν» της Αγαθής Δημητρούκα (Αθήνα, εκδόσεις Καλειδοσκόπιο, 2018. Εικονογράφηση: Tàssies)

Αν μου δίναν έν’ άλογο μαύρο
και μου λέγαν τον δρόμο μου να ’βρω
θα γινόμουν μεγάλο ποτάμι
που τη δίψα τ΄ αλόγου μου θα΄ σβηνε.
Αν μου δίναν κλωστές να κεντήσω
και μου λέγαν τον κόσμο να ντύσω
θα ζητούσα να βρω περιστέρια
που στα χέρια μου μέσα θα κούρνιαζαν.
Αν μου δίναν τις πίκρες τους όλοι
και μου λέγαν να χτίσω μια πόλη
θα ζωγράφιζα πράσινα σπίτια
και στον ήλιο τις πόρτες θ΄ άνοιγα.
Όμως, κανένας δε μου΄δωσε τίποτα.
Εννοώ, τίποτα απ΄ όλα αυτά.
Μου έδωσαν άλλα πολλά
μα δε τα λέμε, τα χαρίζουμε.

Πάμελα Πετάλλι

Θεοδώρα Λαζάρου

Νάνσυ Τζιόλη

Αγγελική Καρατζόγλου

Κατερίνα Παπαναστασίου







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΛΕΤΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΜΠΑΡΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΚΟΚΟ | COLOR PALLETES INSPIRED BY BAROQUE AND ROCOCO ART | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 4 \ DESIGN \ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 37 | MULTIMODAL TEXTS 37