«ΤΟ ΣΙΩΠΗΛΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ» | «THE SILENT MOON OF SPRING» | PHOTO COLLAGES OF LORKA’S DRAWINGS AND CONTEMPORARY PHOTOS | PROJECT BERNARDA ALBA 6

Η συλλογή photo collages με τίτλο: «Το σιωπηλό φεγγάρι της άνοιξης | The silent moon of spring» της Έλενας Κορινιώτη αποτελείται από φανταστικές συνθέσεις που συνδυάζουν επιλεγμένα τμήματα ζωγραφικών έργων και σχεδίων του Federico Garcia Lorka και σύγχρονες φωτογραφίες οικείων τόπων.


Κίτρινο μυστικό

Κρυφτό πίσω από το παράθυρο
των κάμαρών μας
αγναντεύαμε στα κρυφά
κύμα στο κύμα στα βουβά.

Με τρόμο στα χείλια
μήπως μας δει
το σιωπηλό φεγγάρι της άνοιξης

Έλενα Κορινιώτη. Νεκρή φύση σε παράθυρο. Photo collage που αποτελείται από το έργο «Νυχτερινό. Φρουτιέρα με δύο λεμόνια» (Γρανάδα, 1934) του Federico Garcia Lorka, και σύγχρονη φωτογραφία από τη Βροντού Πιερίας.

Έλενα Κορινιώτη. Γυναίκα με βεντάλια. Photo collage που αποτελείται από το έργο «Γυναίκα στο μπαλκόνι» (1927, εκτέθηκε στην Gallery Dalmau της Barcelona)του Federico Garcia Lorka, και σύγχρονη φωτογραφία από μοναστήρι της Χαλκιδικής.

Έλενα Κορινιώτη. Μαριονέτα. Photo collage που αποτελείται από το έργο «Κορίτσι από τη Γρανάδα σε κήπο» (περ. 1924) του Federico Garcia Lorka, και σύγχρονη φωτογραφία από κήπο της Βροντούς Πιερίας.

Έλενα Κορινιώτη. Νεκρό κυκλικό παράθυρο. Photo collage που αποτελείται από το έργο «Μπούστο νεκρού άνδρα» (περ. 1932) του Federico Garcia Lorka, και σύγχρονη φωτογραφία από τις Βρυξέλλες.

Έλενα Κορινιώτη. Σταύρωση. Photo collage που αποτελείται από το έργο «Soledad Montoya» (Χαβάνα, 1930) του Federico Garcia Lorka, και σύγχρονη φωτογραφία από τον ναό του Αγίου Νικολάου Βροντούς Πιερίας.

Έλενα Κορινιώτη. Πιερότος σε παράθυρο. Photo collage που αποτελείται από το έργο «Πιερότος» (1928) του Federico Garcia Lorka, και σύγχρονη φωτογραφία από τη Βροντού Πιερίας.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΛΕΤΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΜΠΑΡΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΚΟΚΟ | COLOR PALLETES INSPIRED BY BAROQUE AND ROCOCO ART | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 4 \ DESIGN \ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 37 | MULTIMODAL TEXTS 37