ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ | ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 8 | MULTIMODAL TEXTS 8

Οι πολυτροπικές κατασκευές με τίτλο: «Το δωμάτιό μου ταξιδεύει» πραγματοποιήθηκαν από τα παιδιά του «Εργαστηρίου» στη διάρκεια του αναγκαστικού τους εγκλεισμού στο σπίτι τη βδομάδα από 11 μέχρι 17 Μαΐου 2020. Η εργασία τέθηκε ως εξής: «Κατασκευάστε ένα κολάζ με θέμα: “Το δωμάτιό μου ταξιδεύει”. Φανταστείτε το δωμάτιό σας, στο οποίο αναγκαστικά όλο αυτό το διάστημα ήσασταν κλεισμένες, ότι “ταξιδεύει” με περίεργο τρόπο. Φανταστείτε ότι μεταμορφώνεται σε κάτι άλλο από αυτό που είναι και γίνεται ένα τοπίο του μυαλού ή μια πρωτόγνωρη χώρα. Μπορείτε να προσθέσετε σχόλια και σύμβολα». Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν διάφορα αντιπροσωπευτικά έργα τέχνης με θέμα το δωμάτιο, τα οποία ήταν κατασκευασμένα με διάφορες τεχνοτροπίες, όπως νατουραλιστικό σχέδιο με γραμμική προοπτική, κυβιστική απόδοση, φωτογραφία, εξπρεσιονιστική προοπτική κ.α. Αλλά και πολλές τεχνικές, όπως σχέδιο με μολύβι, λάδια, κολάζ από διάφορα υλικά (φωτογραφίες, υφάσματα, εφημερίδες κ.ά.). Τα παιδιά παροτρύνθηκαν να εμπνευστούν από τα έργα αυτά έργα αυτά και να επικεντρωθούν στην κατασκευή κάποιου ζωγραφικού ή φωτογραφικού κολάζ με την προϋπόθεση η τελική εικόνα να μην είναι μια ρεαλιστική απόδοση του δωματίου, αλλά να αποτυπώνει τη διαδικασία μεταμόρφωσής του σε έναν «άλλο τόπο»


Ανθή Κατσαμάγκα. Θα ήθελα ένα δωμάτιο σαν ένα πίνακα, απλό αλλά και πολύπλοκο την ίδια στιγμή. Θα ήθελα την μελαγχολία της μπλε περιόδου, τον συναισθηματισμό της μεταϊμπρεσιονισμού, την εκφραστικότητα του εξπρεσιονισμού και την ελευθερία της Αρτ Νουβό. Θα ήθελα πολύχρωμα λουλούδια να ξεφυτρώνουν από τους τοίχους, κήπους ώστε οι σκέψεις μου να χάνονται. Θα ήθελα έναν χώρο που το μυαλό και η φαντασία ηρεμούν. Σύνθεση φωτογραφιών. Μάιος 2020

Μαλαματή Καμπούρη. Στο δωμάτιό μου. Φωτογραφία. Μάιος 2020


Νάνσυ Τζιόλη. Το δωμάτιό μου. Φωτογραφικό κολάζ. Μάιος 2020 
Πάμελα Πετάλι. The child is grown the dream is gone and I have become comfortably numb. Σχέδιο με μολύβι. Μάιος 2020 


Τζωρτζίνα Τζιόλη (Β΄ Δημοτικού). Το δωμάτιό μου. Φωτογραφικό κολάζ. Μάιος 2020

Βαγγελίτσα Τσιμήτρη. My room is traveling. Φωτογραφικό κολάζ . Μάιος 2020
Μαρία Τσιανάκα. Το δωμάτιό μου. Φωτογραφικό κολάζ

Ευαγγελία Παπαναστασίου. Το δωμάτιό μου. Φωτογραφικό κολάζ και σχέδια. Μάιος 2020
Έλενα Κορινιώτη. Το δωμάτιό μου. Φωτογραφικό κολάζ. Μάιος 2020 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΛΕΤΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΜΠΑΡΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΚΟΚΟ | COLOR PALLETES INSPIRED BY BAROQUE AND ROCOCO ART | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 4 \ DESIGN \ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 37 | MULTIMODAL TEXTS 37