PERFORMANCES: ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ 4


Στη σειρά των «ηχογραφημένων αφηγήσεων και μονολόγων» η Βαγγελίτσα Τσιμήτρη αφηγείται το ποιητικό της ημερολόγιο για τη βδομάδα εγκλεισμού από 6/4/2020 έως 12/4/2020

Βαγγελίτσα Τσιμήτρη. Σκάλες. Βροντού Πιερίας. 16/3/2020, ώρα 15:54

Βαγγελίτσα Τσιμήτρη 



Δευτέρα 6 Απριλίου 2020 
Παντού τριγύρω βαρετές καρδιές. 
Μουσική. 
Χάνομαι στην μελωδία της ψυχής μου 
Παίζοντας σαν παιδί με καρδιά ζαχαρωτού. 



Τρίτη 7 Απριλίου 2020 
Η νύχτα, σαγηνευτική μυρωδιά τριαντάφυλλου. 
Παίζουν μαζί μου τα άστρα του ουρανού 
τρέχοντας σε σύννεφα αλαφιασμένα 
σαν χαμένες ευκαιρίες μοιάζουν 



Τετάρτη 8 Απριλίου 2020 
Άγχος έχω σαν τον ήλιο. 
Μόνη ξανά. 
Εξαφανίζομαι στους δρόμους της απελπισίας 
Σαν ανεύθυνο φεγγάρι. 



Πέμπτη 9 Απριλίου 2020
Παίζοντας στον κήπο της ψυχής μου 
ανακαλύπτω θησαυρούς κρυμμένους. 
Και αναπολώ παλιές στιγμές ξεχασμένες σε συρτάρια 
που μοιάζουν με ονειρικά διαμάντια. 



Παρασκευή 10 Απριλίου 2020 
Ηρεμία νιώθω στα σωθικά μου 
Γαλήνιες στιγμές περνώ σε ουράνιους τόπους 
Βρίσκω τον εαυτό μου 
ψάχνοντας βαθιά μέσα στη διαλυμένη ψυχή. 
Ξανασυναντώ το νόημα των αγγέλων. 



Σάββατο 11 Απριλίου 2020 
Κουράστηκε πολύ η ψυχή 
να ψάχνει διαφυγές από των δακρύων την πύλη. 
Ξεφεύγει και ταξιδεύει με ποιήματα αγγέλων. 
Μελωδίες μαγικές την συνεπαίρνουν στα ουράνια. 



Κυριακή 12 Απριλίου 2020 
Άγχη πολλά μοναχικά στέκουν. 
Με κοιτάζουν και με απειλούν. 
Τρομάζω μόνο στη σκέψη της τυφλής απογοήτευσης 
Μέτρα παίρνω για τη δύστυχη συνέχεια. 





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΛΕΤΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΜΠΑΡΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΚΟΚΟ | COLOR PALLETES INSPIRED BY BAROQUE AND ROCOCO ART | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 4 \ DESIGN \ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 37 | MULTIMODAL TEXTS 37