PERFORMANCES: ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ 6

Στη σειρά των «ηχογραφημένων αφηγήσεων και μονολόγων» η Πάμελα Πετάλι αφηγείται το ποιητικό της ημερολόγιό της για τη βδομάδα εγκλεισμού από 6/4/2020 έως 12/4/2020

Πάμελα Πετάλι. Δρόμος. Κατερίνη. 18/1/2020, ώρα 19:00 




Πάμελα Πετάλι 

Δευτέρα 6 Απριλίου 2020 
Όλη μέρα κάθομαι μόνη. 
Νιώθω τον κρύο άνεμο και θυμάμαι 
παλιές στιγμές. Ολομόναχη. 
Νιώθω κρύες στιγμές 
να έρχονται καταπάνω μου 
σαν τον άνεμο 

Τρίτη 7 Απριλίου 2020 
Ακούω μουσική στο δωμάτιο μου 
ξαπλωμένη κάτω από τα σκεπάσματα 
τραγουδάω σιγανά. 
Ακούω τη ψυχή μου να τραγουδάει 
σκεπασμένη από σιγανά τραγούδια 

Τετάρτη 8 Απριλίου 2020 
Έχω μάθει να είμαι υπομονετική, ήρεμη και ζωντανή. 
Νιώθω πλέον πως ανυπομονώ για ελευθερία. 
Έχω μάθει στην ελευθερία να είμαι υπομονετική 
αλλά και να μη χάνει η ψυχή τη ζωντάνια της, 
απλά να περιμένει ώσπου 
να μην τη πνίξει η ηρεμία. 

Πέμπτη 9 Απριλίου 2020 
Τα ρούχα μου κρέμονται από τη κρεμάστρα. 
Τα παρατηρώ και σκέφτομαι, νιώθω νοσταλγία. 
Παρατηρώ τη νοσταλγία κάθε άδειας κρεμάστρας 
στις σκέψεις των ρούχων μου. 

Παρασκευή 10 Απριλίου 2020 
Τα μάτια μου κλείνουν. Το σώμα μου ζεστό 
και το χέρι που με χαϊδεύει 
ξαφνικά σταματάει. Τα μάτια μου ζεστά. 
Ένα χέρι ξαφνικά κλείνει τον δρόμο μου. 
Η καρδιά μου σταματάει 

Σάββατο 11 Απριλίου 2020 
Το παράθυρο είναι ανοιχτό. Συνεχίζω 
να παρατηρώ τους ανθρώπους 
που περνάνε. Δεν υπάρχουν άνθρωποι. 
Το παράθυρο της καρδιάς μου είναι ανοιχτό. 
Παρατηρώ τους ανθρώπους 
που περνάνε από αυτή. Δεν υπάρχει ούτε ένας. 

Κυριακή 12 Απριλίου 2020 
Το τηλέφωνο χτυπάει, κάποιος με σκέφτεται. 
Δεν ξέρω ποιος είναι. Αυτό που ξέρω 
είναι η κούραση που νιώθω. 
Το τηλέφωνο με κουράζει. 
Κάποιος νιώθει τις σκέψεις μου. Ποιος νάναι; 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΛΕΤΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΜΠΑΡΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΚΟΚΟ | COLOR PALLETES INSPIRED BY BAROQUE AND ROCOCO ART | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 4 \ DESIGN \ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 37 | MULTIMODAL TEXTS 37