PERFORMANCES: ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ 11

Στη σειρά των «ηχογραφημένων αφηγήσεων και μονολόγων» η Κατερίνα Νταλαμπέκου αφηγείται το ποιητικό της ημερολόγιό για τη βδομάδα εγκλεισμού από 6/4/2020 έως 12/4/2020

Κατερίνα Νταλαμπέκου. Στην αναμονή. Λονδίνο. Σιδηροδρομικός Σταθμός Fenchurch Streer. 2/2/2020, ώρα 12:29



Κατερίνα Νταλαμπέκου

Δευτέρα 6 Απριλίου 2020
Η καρδιά μου με ξεσηκώνει 
να τρέξω από το δωμάτιο· να ελευθερωθώ
από τις σκέψεις μου

Τρίτη 7 Απριλίου 2020
Η Άνοιξη με κάνει
να χορεύω ξέφρενα από χαρά
που λούζει το σώμα μου

Τετάρτη 8 Απριλίου 2020
Μια απότομη θλίψη με πολιορκεί.
Σκοτώνει αυτή η θλίψη τις σκέψεις μου.
Το μυαλό μου έχει φύγει μακριά.
Με εγκατέλειψε 

Πέμπτη 9 Απριλίου 2020
Το τελευταίο φως έσβησε. Δεν έχω ελπίδα
να πιαστώ. Όμως η χρυσή καρδιά μου 
είναι πολύ δύσκολο να με αφήσει

Παρασκευή 10 Απριλίου 2020
Σκέψεις αισιόδοξες γέμισαν το μυαλό μου.
Το ταξίδι μου κυλούσε ευχάριστα
μέχρι που σε ένα σταυροδρόμι έπεσα 
στον λάκκο με τα φίδια 

Σάββατο 11 Απριλίου 2020
Οι απανωτές αναποδιές
τα χτυπήματα της μοίρας 
με προσγειώνουν βίαια
στην πραγματικότητα

Κυριακή 12 Απριλίου 2020
Θυμώνω και η καρδιά μου αντάριασε.
Παλεύω με τους δαίμονές μου 
για να σταθώ όρθια
και να ξαναβγώ στην επιφάνεια



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΛΕΤΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΜΠΑΡΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΚΟΚΟ | COLOR PALLETES INSPIRED BY BAROQUE AND ROCOCO ART | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 4 \ DESIGN \ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ 37 | MULTIMODAL TEXTS 37